Petşişe içerisin de satılmak da olan gazlı içeçekleriniz de neden asitleri eskisi kadar kaliteli değil ? İçeçeklerin asit oranı çok kötü.

17 Eylül 2020

Merhaba Burak,

 

Coca-Cola 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir.

 

Gıda ürünlerinin tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi Coca-Cola da doğrudan güneş ışığı altında ve yüksek sıcaklıkta bekletilmemeli ve uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.

 

İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkilenebilir. Üretimi tüm dünyada aynı olan içecekler için kişisel olarak farklı lezzet algılamamızın sebebi bu şekilde açıklanabilir.

 

 

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Filistin'de Coca Cola fabrikası var mı ?
Evet. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Filistin’deki 3. en büyük işveren, 5. en büyük yatırımcıdır.  •<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> şirketi 1998 yılından bu yana Filistin’de faaliyet göstermektedir.   •<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın Filistin’de 3 fabrikası, biri Gazze’de olmak üzere 7 satış ve dağıtım merkezi bulunmaktadır. •<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 350 Filistinliye...
Kampanyalar
bu kolalardan israile ne kadar yardım gönderiyorsunuz yada kaç gazzeli kardeşimizi öldürüyorsunuz?
Sorunuza detaylı yanıt verebilmemiz için iletişim bilgilerinizi iletisimmerkezi@coca-cola.com adresine gönderebilir ya da <a href="tel:4443040">444 3040</a> numaralı iletişim merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.
Kampanyalar
Adımı coca cola kutusunu nasıl yazdırabilirim?
Bir süre önce Facebook üzerinden yaptığımız ve katılımcıların <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> paketleri üzerinde görmek istedikleri isimleri oylayarak belirledikleri uygulama ilave 100 isim seçildi. Ancak hala Facebook’ta bulunan “Bu <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Senin İçin” (https://www.facebook.com/cocacola/app_362934927183880) uygulam...
Marka
Mezzo Mix Türkiye'de satışa sunulacak mı
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi belirli satış noktaları üzeri...
Marka
glikoz ve fruktoz sagliga zararli degilmi neden uretiyorsunuz?
Genellikle mısır şurubu olarak da bilinen fruktoz-glukoz şurubu, içecek ve yiyeceklere tatlılık katmak amacıyla gıda endüstrisinde yaygın olarak kullanılır. Fruktoz-glukoz şurubunun gıdalarda kullanımı güvenli olmakla birlikte yerel ve ulusal sağlık otoriteleri tarafından onaylıdır. İçecek endüst...
Marka
Coca Cola şirketinin Güney Amerika Ülkelerinden 8 ton civarında kokain ithal ettiği cocaine.org sitesinde açıkça beyan edilmekte. Bu nedir?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da hiçbir zaman kokain bulunmamıştır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 1886’dan bu yana aynı standartlarda üretilir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
İçerik
Kolanın asiti kaçmaması için ne yapmalıyız
Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Gazlı ürünlerde, ürüne sıvı hale getirilerek eklenen karbondioksit gazı, ürün açıldığında gaz fazına dönüşerek hava ile karışmaya başlar. Bu nedenle gazlı ürünlerin aç...
İçerik
Coca-Cola ile Coca-Cola Zero arasında açıkçası hiç bir fark göremedim ama Zero şekersiz deniyor. Madem şekersiz nasıl bu kadar tatlı Zero?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero şekersizdir, ürünü tatlandırmak amacıyla şeker yerine düşük  kalorili tatlandırıcılar  kullanılmaktadır.  Bu nedenle de 1 kutu (330 ml) <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero yaklaşık 0.7 kaloridir. "<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero"nun en önemli özelliği gerçek "Coca-Cola" lezzetini şekersiz verebilen tek içecek olmasıdır.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
4355 Soru
Coca-Cola Şirketi hakkında merak ettikleriniz. Fabrikalarımız, sertifikalarımız, faaliyet gösterdiğimiz ülkeler, tarihçemiz ve daha fazlası.
Kampanyalar
90 Soru
Kampanyalarımız hakkında merak ettikleriniz. Kampanya koşulları, kampanya katılım tarihleri, hediyelerin temini ve aklınıza takılan diğer konular.
İçerik
7489 Soru
Ürünlerimizin içeriği hakkında merak ettikleriniz. Besin değerleri, ürün içerikleri, ürünler arası farkılılıklar, içerik raporları ve merak ettiğiniz diğer konular.
Sürdürülebilirlik
207 Soru
Sürdürülebilirlik projelerimiz hakkında merak ettikleriniz. Kız Kardeşim projesi ve kadın girişimcilere destek programlarımız, atıksız dünya hedefiyle sürdürdüğümüz projeler, su kaynaklarının korunması ve aklınıza gelen diğer tüm sürdürülebilirlik konuları.
Marka
11431 Soru
Coca-Cola Türkiye bünyesindeki markalarımız hakkında merak ettikleriniz. Markalarımızın pazarlama faaliyetleri, reklamlarımız, ürün özellikleri, sınırlı sayıda çıkarılan özel ürünler ve daha fazlası.