Faydalı bir içeçek olsaydı içeriği verilirdi.Demek ki zararı var. Bunu da açıklayın.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otorite...
BENDE FABRIKANIZDA SIZINLE BERABER CALIŞMAK ISTIYORUM
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi markalarının, üretim, satış ve dağıtım sorumluluğu, Türkiye ile birlikte 10 farklı coğrafyada faaliyet gösteren <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek A.Ş. tarafından gerçekleştirilmektedir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek bağlantılı iş başvuruları için www.cci.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
coca cola sizce mideye zararlı mı ?
Meşrubat, meyve suyu, limon, portakal, greyfurt, domates gibi pek çok gıda asidik özellik gösterir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın da içinde bir miktar asit bulunur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın asitlik değeri limon, portakal, greyfurt gibi gıdalarla benzer özellik gösterir. Midemiz, çok çeşitli yiyecek ve içeceğin sindirimini ...