Coca Colayı Toz Halinde Üretmeyi Düşündünüzmü ?
Ferahlatıcı bir içecek olarak üretilen <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın eşsiz lezzetinin ilk üretildiği günkü gibi korunması için ürünlerimizi 1886’dan bu yana tüm dünyada aynı standartlarda üretiyoruz. 128 yıldır değişmeden günümüze ulaşan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı farklı bir formda üretmeyi düşünmüyoruz.
Merak ettim isimler arasinda Habibe ismi varmı acaba
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünlerimizin üzerinde yazan isim listesine buradan ulaşabilirsiniz:<a href=" http://www.coca-cola.com.tr/connect.html" target="_blank"> http://www.coca-cola.com.tr/connect.html</a>
Coca Cola'nın asit düzeyi çok düşük bence biraz çogaltılmalı. :)
Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal bulunan karbondioksit gazıdır. Karbondioksit gazı, gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahil...
Kimlik fotokopisi neden gerekli
barış,
Sorunuza detaylı yanıt verebilmemiz için iletişim bilgilerinizi iletisimmerkezi@coca-cola.com adresine gönderebilir ya da <a href="tel:4443040">444 3040</a> numaralı iletişim merkezimizden bize ulaşabilirsiniz. Merhaba