5 yaşından beri cola içiyorum...teneke kutularınızdaki kolanın tadı hep farklı.sebebi teneke olabilir mi?

09 Şubat 2019

Merhaba Çetin,

Coca-Cola 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir.

Gıda ürünlerinin tadı ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Kullandığımız tüm ambalajlarımız ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi Coca-Cola da doğrudan güneş ışığı altında ve yüksek sıcaklıkta bekletilmemeli ve uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.

İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkilenebilir. Üretimi tüm dünyada aynı olan içecekler için kişisel olarak farklı lezzet algılamamızın sebebi bu şekilde açıklanabilir.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Linkin Park'ın bu yıl dünya turnesi var Türkiye'ye gelmiyorlar. Şu işe bi el atın.Linkin Park'ın Türkiye'ye gelmesini bekleyen çok insan var
İlginiz için çok teşekkür ederiz.2017 etkinliklerimiz arasında böyle bir çalışmamız bulunmamaktadır.
Marka
Coca Colada Böcek var diyolar :) Yahu Çinlilerde Böcek yiyor bak çatır çatır çalışıyorlar :) Benim sorum ise CC de çalışanlar kaç maaşı ? :)
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içinde böcek bulunmaz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'ya rengini “renklendirici karamel” verir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da böcek olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a> linkinden de detaylı bilgiye ve ek raporlara ulaşab...
İçerik
bu farkli renk lerin anlamı amaci ne
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak ürünlerimizi dönem dönem tasarım ambalajlarımız ile sizlerle buluşturuyoruz. Bu doğrultuda <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, aynı tadıyla farklı yaz renkleri ile yaza merhaba diyor. Ambalajın dışında, ürün içeriğimizde herhangi bir değişiklik bulunmamaktadır.
Marka
özel olarak yazıyormusunuz ?
Öncelikle “Bu <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Senin İçin” kampanyamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Kampanyamız sona erdiği için <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünlerinin üzerine özel olarak isim yazdırabileceğiniz aktivasyon noktalarımız artık hizmet vermemektedir.
Marka
merhaba , cola cola nın neden küçük teneke ambalajda olduğunu hep merak etmiştim. 330 ml neden mide hacmine göre mi tasarlanmış ki neden ?
Ürün portföyümüzü ve ambalaj boylarını, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Bu doğrultuda ambalaj boylarımızı yenileyip farklı ambalaj boylarını tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Bu bakış açışıyla 330ml kutu ü...
Marka
içinde fare kanı olduğu soyleniyor ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da fare de, fare kanı da yoktur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüm ürünlerimiz gibi son teknoloji kullanılarak el değmeden ve yüksek kalitede üretilir. Ürünlerimiz dünyanın 200'den fazla ülkesinde yerel kurum ve kuruluşların onayı ve denetimi altında satışa sunulur. Türkiye’de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Ba...
İçerik
coca cola mc Donald's gibi yerlere toz şeklinde gönderilip orda su ile karıştırılip da veriliyomus o yüzden o kadar buz koyuyolarmis dogrumu
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın Mc Donald’s ve benzeri yerinde tüketim satış noktalarına toz gönderilip karıştırıldığı bilgisi doğru değildir. Sunulan ürüne buz konulması tamamen tüketicinin isteğine bağlıdır.
Kampanyalar
soğuk içmek istemiyorum kaynatıp içsem olur mu?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> kaynatarak içilmez. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> kendine özgün tadı ile tüketime hazır bir gıda ürünüdür. Ambalajında da belirtildiği gibi soğuk içilmesi tavsiye edilir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
4355 Soru
Coca-Cola Şirketi hakkında merak ettikleriniz. Fabrikalarımız, sertifikalarımız, faaliyet gösterdiğimiz ülkeler, tarihçemiz ve daha fazlası.
Kampanyalar
90 Soru
Kampanyalarımız hakkında merak ettikleriniz. Kampanya koşulları, kampanya katılım tarihleri, hediyelerin temini ve aklınıza takılan diğer konular.
İçerik
7489 Soru
Ürünlerimizin içeriği hakkında merak ettikleriniz. Besin değerleri, ürün içerikleri, ürünler arası farkılılıklar, içerik raporları ve merak ettiğiniz diğer konular.
Sürdürülebilirlik
207 Soru
Sürdürülebilirlik projelerimiz hakkında merak ettikleriniz. Kız Kardeşim projesi ve kadın girişimcilere destek programlarımız, atıksız dünya hedefiyle sürdürdüğümüz projeler, su kaynaklarının korunması ve aklınıza gelen diğer tüm sürdürülebilirlik konuları.
Marka
11431 Soru
Coca-Cola Türkiye bünyesindeki markalarımız hakkında merak ettikleriniz. Markalarımızın pazarlama faaliyetleri, reklamlarımız, ürün özellikleri, sınırlı sayıda çıkarılan özel ürünler ve daha fazlası.